
Strategie komunikacji marek mody – najlepsze przykłady z 2016 r.
Co decyduje o strategicznym podejściu do budowania wizerunku i sukcesie kampanii...
Co decyduje o strategicznym podejściu do budowania wizerunku i sukcesie kampanii...
Kto jest supergwiazdą w mediach społecznościowych i dlaczego nie znajdziesz w tym...
Od kilku lat obserwujemy w Polsce modę na modę. Do zagospodarowania jest rynek warty 7...
„Wiem, że połowa mojego budżetu reklamowego poszła na marne. Nie wiem tylko...
Jane st. to zmyślona agencja, która powstała na fali idei women empowerment. W...
Przed napisaniem tekstu, zrobieniem zakupu, bądź przygotowaniem branżowej prezentacji...
Istotną częścią projektowania marki jest slogan. To krótkie hasło zawiera istotę...
Oddaje charakter marki, łatwo ją zapamiętać, wyróżnia brand pośród innych, a do...
Maya Angelou, afroamerykańska pisarka, powiedziała kiedyś, że „ludzie nie zawsze...
Komunikacja na linii marka – media to setki spotkań, maili, rozmów telefonicznych,...
„Jesteśmy nowoczesną firmą z długoletnią tradycją, nasze produkty są innowacyjne...
„Gdybym w wieku 8 lat miała dwadzieścia par różowych dresów zamiast jednej,...
Według raportu domu mediowego Codemedia w 2014 roku branża mody w Polsce wydała ponad...
Wiele firm ulega przekonaniu, że mężczyźni mają styczność z modą z przymusu lub z...
Zarys komunikacji pojawia się już w momencie definiowania wartości marki i tworzenia...
Po określeniu istoty marki, jej wartości, misji i wizji, rozpoznaniu konkurencji i...
Od kilku lat obserwujemy dynamiczny rozwój polskiego rynku mody. Liczba nowych marek,...