Agnieszka Polkowska

Z wykształcenia projektant wzornictwa, z powołania trendwatcher. Doktorantka gdańskiej ASP. Założycielka TRENDSPOT – pierwszego w Polsce studio obserwacji i wdrażania trendów w sektorach mody i lifestyle’u. Naukowo i zawodowo zajmuje się implementacją tendencji. Jako Head of Trends w kolektywie strategicznym POP UP GRUPA współtworzy strategie takich marek jak Gosia Baczyńska, Lous, Echo czy TOVA. Ekspert holenderskiego think tanku MARE Research. Redaktor portalu Trend Tablet założonego z inicjatywy Lidewij Edelkoort. Autorka wykładów, warsztatów oraz tekstów i eksperckich komentarzy publikowanych w magazynach i portalach „Polityka”, „Gazeta Wyborcza”, „Sezon”, „Fashion Magazine”, FashionPost.pl, FashionPRTalks.pl.

Szkolenia

23.06
2017
Trendy SS 2018 – analiza i implementacja
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
Agnieszka Polkowska
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
8 wolnych miejsc
06.10
2017
Trendy FW 2018 – analiza i implementacja
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
Agnieszka Polkowska
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
7 wolnych miejsc
07.10
2017
Strategia produktu na sezon FW 2018
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
Agnieszka Polkowska
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
6 wolnych miejsc
13.10
2017
Strategia produktu na sezon FW 2018
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
Agnieszka Polkowska
Nowość
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
10 wolnych miejsc
14.10
2017
Trendy FW 2018 – analiza i implementacja
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
Agnieszka Polkowska
Warszawa
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska
10 wolnych miejsc

Teksty