Marianna Szeib

Dorasta i kształci się w Polsce gdy w wieku 21 lat los decyduje wystawić ją na próbę. Po dostaniu się na trzyletni program do francuskiej szkoły biznesu ESCP Europe, Marianna spędzi następne trzy lata w Londynie, Madrycie i Paryżu, co pozwoli jej odkryć i rozwinąć swoją pasję do twórczej pracy nad nowymi produktami. Po ukończeniu studiów to L’Oréal powierza jej pierwszą pracę w marketingu strategicznym, dając kredyt zaufania w tworzeniu nowych perfum wraz z ich kampaniami reklamowymi. Dwa lata później, Marianna mówi tak firmie Christian Dior, w której będzie pracować nad strategią marki Dior Homme i La Collection Privée, czyli autorskiej kolekcji perfum Françoisa Demachy (wyłącznego kompozytora zapachów Diora). Jednak to nie produkty a ludzie jakich poznaje zainspirują ją do projektu, któremu dogłębnie się poświęci. Face to Face Paris to pomysł na rozwinięcie polskiej mody za granicą i danie szansy polskim markom na skonfrontowanie się z francuskim klientem – twarzą w twarz.

Szkolenia