
Master Talks: Jasiek Stasz i Michał Juda (SHOWROOM.PL) – Marka otwarta na feedback leci rakietą na orbitę
Olka Kaźmierczak: Czy to prawda, że nie wierzycie w PR? Jasiek Stasz: To nie jest tak,...
Olka Kaźmierczak: Czy to prawda, że nie wierzycie w PR? Jasiek Stasz: To nie jest tak,...
Rok temu projekt Fashion PR Talks z cyklu wykładów przekształcił się w szkołę...
Znamy nazwiska pięciu zwycięzców Art&Fashion Forum w Poznaniu, którzy już od...
Z trzema skrajnie różnymi osobami: Mikołajem Komarem, redaktorem naczelnym i wydawcą...
Największą dumą Piotra Voelkela nie jest miejsce na liście 100 najbogatszych...
Założyła bloga w wieku 16 lat, bo chciała dostawać wejściówki na pokazy mody....
Intuicja, jaką może się pochwalić Ina Lekiewicz, nie zdarza się często....
Ideowy konserwatysta, językowy purysta. Nie pisze do druku, bo by go nie publikowali. W...
Specjalistka od PR-u konsumenckiego. Wprowadzała w rynek akcesoriów celebrytkę Lily...
Alina Wheeler robi to znowu. Światowa specka od brandingu pisze piątą edycję...
Ruszyła 9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. W programie wydarzenia...
Jeśli ktoś w tym kraju zna się na klasycznych sukienkach, to na pewno ona, autorka...
Polska moda coraz częściej i chętniej spogląda w kierunku online'u, bo wirtualnych...