Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik 02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”
Lutowy podręcznik Fashion PR Talks to przewodnik po influencerach branży mody. Jak strategicznie dobrać influencera, by dotrzeć z komunikatem do plemienia marki, co składa się na dobry brief, czyli jak rozmawiać o oczekiwaniach w parze marka-influencer oraz czy model win-win między specem od komunikacji a influencerem jest w ogóle możliwy – na te pytania odpowiadamy w lutowym e-booku.
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”