Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik 03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”
Zmiany w modowym e-commerce zachodzą tak szybko, że na pytanie „Jak sprzedawać modę w internecie" co chwilę można mieć inną odpowiedź. 3. numer podręcznika Fashion PR Talks analizuje sytuację „tu i teraz", czyli: jak prowadzić marketing internetowy dla e-commerce, jak prezentować produkty, by sprzedawać więcej, z jakimi trendami spotyka się moda w polskim internecie? Te i inne wątpliwości rozwieją dla Ciebie eksperci prężnie działających biznesów online. Zapraszamy do lektury!
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”