Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”
Niektórzy twierdzą, że proces budowania strategii marki to patrzenie jednym okiem przez mikroskop, a drugim przez teleskop. A przede wszystkim próba połączenia tych dwóch odległości – teraźniejszości i przyszłości – za pomocą komunikacji. Sprawdzamy tę teorię w całości poświęcając e-booka podstawom brandingu.
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”