Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #2 „Miej oczy szeroko otwarte”
Co powinien zawierać press pack? Czym jest tone of voice? Jakie trendy w komunikacji aktualnie obowiązują? Aż wreszcie: jak pisać o modzie, by nas czytano? Na te pytania odpowiadają Tobiasz Kujawa (Freestyle Voguing), Aleksandra Boćkowska, Ewelina Dziewiela (Harper's Bazaar), Karolina Sulej, Marcin Świderek (Elle), Marta Kowalska (Elle.pl), Agata Piasecka (Wysokie Obcasy Extra).
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”