
Podręcznik 05/17 „O silnych markach mody”
Kiedy pomyślicie o tym, co dają Wam Wasze ulubione marki mody, zapewne nie będzie to korzyść bezpośrednio związana z produktem. Chyba, że jesteście pragmatykami i kupujecie tylko wtedy, gdy jest Wam zimno, niewygodnie lub kiedy stara para adidasów do niczego się już nie nadaje. Dla nas i dla 71 proc. Polaków (według raportu Allegro „Polska strojna 2016”) moda jest pasją, sztuką i dobrą zabawą, a także sposobem na wyrażenie siebie. Aż 1/5 Polaków, kiedy kupuje, zwraca uwagę na markę i jej pozytywny wizerunek. Na to, co marka ma do powiedzenia. Jakie wartości za nią stoją. Silne marki są wizją świata, w jakim ludzie chcą żyć. To one zapoczątkowują ważną dyskusję, zmieniają zasady gry w swojej kategorii oraz reprezentują wartości ważne dla konsumenta. O nich rozmawiamy w najnowszym podręczniku Fashion PR Talks. Zapraszamy do lektury!












