Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik 04/17 „O specjalistach branży mody”

Przemysł mody to nie tylko produkcja ubrań. To też marketing, komunikacja, obsługa klienta, e-commerce i inne. Aby pracować w branży odzieżowej nie trzeba być projektantem czy konstruktorem. Jeśli wiążecie swoją karierę zawodową z branżą mody lub chcecie wzmocnić kadrę menedżerską swojej firmy, dobrze jest wiedzieć, kto rzeczywiście pracuje w biznesie mody i jacy eksperci mogą Wam pomóc w budowaniu pozycji lidera branży. A przede wszystkim – czego możecie od nich oczekiwać. Ułatwiliśmy Wam te zadanie i zebraliśmy ich sporą część w 4. wydaniu podręcznika Fashion PR Talks. Zapraszamy do lektury!

Inne numery