Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik 04/17 „O specjalistach branży mody”
Przemysł mody to nie tylko produkcja ubrań. To też marketing, komunikacja, obsługa klienta, e-commerce i inne. Aby pracować w branży odzieżowej nie trzeba być projektantem czy konstruktorem. Jeśli wiążecie swoją karierę zawodową z branżą mody lub chcecie wzmocnić kadrę menedżerską swojej firmy, dobrze jest wiedzieć, kto rzeczywiście pracuje w biznesie mody i jacy eksperci mogą Wam pomóc w budowaniu pozycji lidera branży. A przede wszystkim – czego możecie od nich oczekiwać. Ułatwiliśmy Wam te zadanie i zebraliśmy ich sporą część w 4. wydaniu podręcznika Fashion PR Talks. Zapraszamy do lektury!
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”