Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #5 „Polski biznes mody”

Kompleksy, narodowe malkontenctwo i porównywanie się do marek z Zachodu – to czynniki skutecznie odciągające nas od pomysłu, że biznes mody w Polsce istnieje. Z pomocą w chwili zwątpienia niech przyjdą fakty. Siła nabywcza w Polsce wzrosła od roku 2005 o ponad 20 proc. i obecnie wynosi 6 170 euro na jednego mieszkańca. Od roku 2010 do Polski weszło około 70 marek luksusowych i premium. W przemyśle odzieżowym w Polsce działa ponad 12,5 tysiąca podmiotów zatrudniających prawie 100 tys. osób. Z tej nowej perspektywy, łączenie mody i biznesu przestaje być zajęciem z pogranicza czarnej magii, i przechodzi do codziennego zestawu umiejętności (i powinności) każdego z nas i temu dedykowany jest #5 numer naszego e-booka.

Inne numery