Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #9 „The End”
Grudzień to czas podsumowań. W ostatnim tego typu podręczniku Fashion PR Talks typujemy trendy w komunikacji na nadchodzący rok. Pokazujemy, kogo warto obserwować i kto, jak sądzimy, wygrał dwa tysiące szesnasty w modzie w naszym kraju. Nie brakuje też nowych technologii i ich wpływu na biznes, a także odpowiedzi na pytanie o najważniejsze wydarzenia w modzie w 2016 r. Wisienką na torcie jest lista osób zmieniających obraz polskiej mody – tu robi się naprawdę gorąco! PS. Jesteśmy najmniejszym niezależnym wydawnictwem w branży mody. Jeśli uważasz, że robimy dobrą robotę, podziel się e-bookiem ze znajomymi. Dziękujemy!
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”