Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #9 „The End”

Grudzień to czas podsumowań. W ostatnim tego typu podręczniku Fashion PR Talks typujemy trendy w komunikacji na nadchodzący rok. Pokazujemy, kogo warto obserwować i kto, jak sądzimy, wygrał dwa tysiące szesnasty w modzie w naszym kraju. Nie brakuje też nowych technologii i ich wpływu na biznes, a także odpowiedzi na pytanie o najważniejsze wydarzenia w modzie w 2016 r. Wisienką na torcie jest lista osób zmieniających obraz polskiej mody – tu robi się naprawdę gorąco! PS. Jesteśmy najmniejszym niezależnym wydawnictwem w branży mody. Jeśli uważasz, że robimy dobrą robotę, podziel się e-bookiem ze znajomymi. Dziękujemy!

Inne numery