Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #3 „Witamy w erze nowej estetyki”
Ostatnie sukcesy sprzedażowe Gucci czy Valentino pod silną ręką dyrektorów artystycznych, Alessandro Michele w pierwszej marce, Marii Grazii Chiuri i Pierpaolo Piccioli w drugiej są dowodem na to, że w erze nowej estetyki zaufani specjaliści są na wagę złota. Jak jest z estetyką Polaków? I czy zdajemy sobie sprawę z mocy obrazu, który może kreować markę? O tym rozmawiamy z dziennikarką mody i stylistką Iną Lekiewicz. Piszemy też o kotach w modzie, Kim Kardashian i demokratyzacji pożądania i analizujemy metamorfozę Gucci w dziewięciu punktach.
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”