Podręczniki
Najmodniejsze niezależne wydawnictwo analizujące zjawisko biznesu mody w Polsce i na świecie.
Dołącz do naszej dyskusji pod hashtagiem #FashionPRTalks

Podręcznik #4 „Wszyscy jesteśmy podłączeni”
Dla wielu marek z branży mody media społecznościowe przestały być zabawą. Instagram kierujący do sklepu on-line, Facebookowy storyselling i wielomilionowe, dedykowane fanom marki aktywacje w social media pochłaniają sporą część budżetu takich gigantów jak Dior, Tommy Hilfiger czy Top Shop. Z e-booka o social media dowiesz się ile kosztuje prowadzenie fanpage'a marki, czego o mediach społecznościowych uczy nas przykład Burberry i gdzie szukać wirtualnych ambasadorów marki.
Inne numery

05/17 „O silnych markach mody”

04/17 „O specjalistach branży mody”

03/17 „Jak sprzedawać modę w internecie?”

02/17 „Influencerzy - jak i kogo pozyskiwać do promocji marki mody?”

01/17 „Budowanie biznesu w branży mody”

#9 „The End”

#8 „O rozwoju biznesu”

#7 „O luksusie”

#6 „Teraz Ty!”

#5 „Polski biznes mody”

#3 „Witamy w erze nowej estetyki”

#2 „Miej oczy szeroko otwarte”

#1 „Jednym okiem przez mikroskop, drugim przez teleskop”