Ciekawość horyzontalna – jak znaleźć klienta, nie szukając

Ciekawość horyzontalna – jak znaleźć klienta, nie szukając
15.07.2017
1 500 PLN
Julia Izmałkowa

Psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA, pierwszej w Europie agencji badawczej specjalizującej się w wykorzystywaniu psychologii kłamstwa oraz etnografii dla marketingu i biznesu. IZMAŁKOWA opracowała autorską metodę badań – łącząc etnografię, psychologię oraz socjologię. Na tych fundamentach cały czas tworzy nowe techniki badawcze pomagając firmom znaleźć strategiczne insighty, które są wykorzystywane do tworzenia unikalnej komunikacji, innowacyjnych produktów czy bardziej przyjaznej kultury organizacji. Obszerna wiedza Julii o człowieku, powoduje, że jest określana mianem HUMANOLOGIST. W prasie regularnie publikowane są jej teksty, w których porusza najważniejsze tematy związane z naturą ludzką. Na swoim blogu promuje psychologię poprzez historie swoje i ludzi z całego świata. Rocznie jako #TravellingCEO odbywa około 50 lotów, jeżdżąc po świecie i prowadząc badania, wykłady i szkolenia dla marek z listy FORTUNE 500.

Opis szkolenia

To, jak pozyskujemy informacje na temat grupy ludzi, którzy są odbiorcami naszego produktu, stanowi istotę każdego brandu. To, jak te informacje analizujemy, jakie wyciągamy z nich wnioski i w jaki sposób przekładamy na praktyczne działania – jest podstawą skutecznego działania na rynku i tematem warsztatów z Julią Izmałkową. Ciekawość horyzontalna jest sposobem myślenia, dzięki któremu: zobaczysz swój biznes przez inne soczewki, co jest trampoliną do innowacji czy skutecznego rozwiązywania problemów; pozyskasz prawdziwe insighty, a nie insighty alternatywne – czyli wiedzę, która jest iluminacją, a nie potwierdzeniem tego, co już wiesz; zobaczysz człowieka, który się ukrywa za Twoim klientem, a to jest nie tylko inspirujące, ale bardzo praktyczne. Pozwoli ci to na stworzenie z nim lojalnej relacji, a w konsekwencji – nie będziesz już tak bardzo uzależniony od marketingu czy nowych ruchów konkurencji. Dzięki nowemu podejściu uczestnicy zrozumieją kim jest ich klient, ale też kim na pewno nie jest. Dzięki zastosowaniu ciekawości horyzontalnej jako części kultury marki nie tylko poprawimy obsługę klienta, ale znacząco wpłyniemy na rozwój innowacyjności.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • brand menedżerowie
  • właściciele marek mody
  • stratedzy
  • specjaliści od marketingu i komunikacji
  • projektanci mody
  • product menedżerowie
Plan szkolenia
  • praktyczne zastosowania koncepcji ciekawości horyzontalnej poprzez przykłady wyników badań IZMAŁKOWA i case studies międzynarodowych brandów
  • omówienie, co się na nią składa i jak możemy ją rozwijać na co dzień w naszej pracy
  • ćwiczenie z zastosowaniem najważniejszych technik metody etnograficznej czyli obserwacji i rozmowy (nie mylić z wywiadem)
  • ćwiczenie uczące sposobów analizy zebranych danych i praktycznego przełożenia wniosków na rozwój produktu – na przykładzie brandu jednego z uczestników

Uwaga: jedno z ćwiczeń jest ćwiczeniem outdoorowym. Nie wymaga siły fizycznej, ale dużej siły koncentracji uwagi i otwartego umysłu.

Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera
  • 6 godzin eksperckiego szkolenia w małej grupie w godzinach 10:00-16:00
  • dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku
  • certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)
  • limitowane gadżety Fashion PR Talks
  • serwis kawowy (kawa, soki, owoce)