Content marketing

Content marketing
15.09.2017
1 000 PLN
Marta Kowalska

Redaktor prowadząca serwisu ELLE.pl powstałego w 2012 roku jako pierwsza redakcja internetowa w historii polskiej edycji tytułu. Wcześniej koordynator, wydawca i redaktor prowadząca kobiecych serwisów grupy Gazeta.pl. Startupowe doświadczenie zdobywała w projekcie Przymierzaj.pl – pierwszej wirtualnej przymierzalni w Polsce. Jurorka Startup Weekend Fashion & Tech Poznań, pasjonatka teorii mody i łączenia jej z nowymi technologiami. Z wykształcenia filolog polski i specjalistka ds. PR.

Opis szkolenia

W dzisiejszych czasach żadna firma nie może sobie pozwolić na ignorowanie internetu, który służy do kontaktu z klientami czy budowania i promowania marki – szczególnie w branży mody. Na szkoleniu z Martą Kowalską, redaktor prowadzącą serwisu Elle.pl, dowiesz się, jak stworzyć jakościową platformę z treściami, jak wykorzystać potencjał fotoedycji i treści wideo i kim jest dziś redaktor mody. Będziemy też rozmawiać o najważniejszym, czyli wpływie contentu na e-commerce.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • content marketingowcy
  • social media menedżerowie
  • blogerzy modowi
Plan szkolenia
  • Co daje content? 
  • Jak w 30 dni stworzyć jakościową platformę z treściami?
  • Content is still the king, but distribution is your precious queen – nośniki treści
  • Jak wykorzystać potencjał fotoedycji i treści wideo?
  • Co dalej z mediami społecznościowymi? 
  • Kim dziś jest redaktor mody? 
  • Content vs e-commerce
  • Showcase
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera

• 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
• szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
• dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku

• certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)

• limitowane gadżety Fashion PR Talks

• serwis kawowy (kawa, soki, owoce)