Google Analytics dla biznesu mody – poziom zaawansowany

Google Analytics dla biznesu mody – poziom zaawansowany
20.10.2017
1 000 PLN
Maciej Lewiński

Zajmuje się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Pracował m.in. dla takich marek jak RESERVED, PitBull, Bizuu, Robert Kupisz, Gino Rossi oraz Esotiq.

Opis szkolenia

Klienci rezygnują z zakupów, a Ty nawet nie wiesz gdzie i dlaczego? Co ich zatrzymuje na stronie? Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje? W Fashion PR Talks dowiesz się, co zrobić by Google Analytics przestało Cię oszukiwać i dawało tylko użyteczne wskazówki. Nauczysz się konfigurować wskaźniki, by broniły Cię przed zbędnymi wydatkami i segregować dane, by w kilka sekund mieć prawdziwy obraz biznesowej efektywności strony. A to wszystko na przykładach z branży mody.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • PR-owcy
  • Marketingowcy
  • Content marketingowcy
  • Właściciele marek mody
  • Programiści
Plan szkolenia
  • Tworzenie raportów skrojonych na miarę Twojej strony WWW
  • Automatyzacja raportowania z wykorzystaniem Google Analytics API
  • Ustawienia konta Google Analytics, które powiedzą więcej o Twoich klientach
  • Zaawansowane sposoby mierzenia zaangażowania użytkowników (zdarzenia i wirtualne odsłony)
  • Jak bezpłatnym narzędziem poprawić skuteczność stron - testy A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics oraz kilka nietypowych wskazówek
  • Ścieżki wielokanałowe od pozyskania użytkownika aż do konwersji
  • Google Tag Manager, jako ułatwienie pracy z Google Analytics
  • Wdrożenia niestandardowych konfiguracji Google Analytics za pomocą Google Tag Managera: zdarzenia, wirtualne odsłony, wymiary niestandardowe, grupowanie treści itp.
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera

• 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
• szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
• dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku

• certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)

• limitowane gadżety Fashion PR Talks

• serwis kawowy (kawa, soki, owoce)