Pisanie o modzie – uważność antropologa

Pisanie o modzie – uważność antropologa
11.06.2017
890 PLN
Karolina Sulej

Ur. 1985. Od 10 lat dziennikarka freelancerka związana m.in z magazynami: „Wysokie Obcasy“, „Książki“, „Viva! Moda“. Zaczynała jako dziewiętnastolatka w „A4“. Była redaktorką eksperymentalnego pisma o modzie „Maj“, wicenaczelną „Exklusiv“, redaktor prowadzącą „Podróży“. Kiedyś stylistka, dziś zajmuje się antropologią mody – jest doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej, gdzie działa w Zespole do Badań nad Modą i pisze pracę o roli wyglądu w czasie drugiej wojny światowej. Prowadzi program o książkach „Barłóg Literacki” wraz z Sylwią Chutnik. Autorka modowej książki reportażowej „Modni. Od Arkadiusa do Zienia”. Od września jest redaktorką prowadzącą Wysokich Obcasów, pisze felietony o popkulturze i prowadzi dział Styl Życia i Moda.

Opis szkolenia

Dziennikarstwo mody to nie tylko pokazy i kolekcje, ale przede wszystkim opowiadanie bliskich człowiekowi historii. W tym przypadku, czy jesteś PR-owcem, marketingowcem czy projektantem, umiejętność pisania jest Ci niezbędna. Podczas drugiej części spotkania z Karoliną Sulej dowiesz się więcej o uważności antropologa, czyli modzie, która opowiada w jaki sposób jesteśmy ludźmi w kulturze. Kurs inspirowany jest ksiażką „Women in Clothes” i warsztatami w Instytucie Goethego pt. „Ogrodniczki”.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • Specjaliści ds. PR
  • Dziennikarze mody
  • Blogerzy modowi
  • Właściciele marek modowych
Plan szkolenia
  • Czym są fashion studies i dlaczego ich potrzebujemy
  • Jak moda opowiada o kulturze i tożsamości 
  • Przykłady tekstów, w których obecna jest perspektywa antropologa – sposoby na własne jej stosowanie
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera
  • 6 godzin eksperckiego szkolenia w małej grupie w godzinach 10:00-16:00
  • dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku
  • certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)
  • limitowane gadżety Fashion PR Talks
  • serwis kawowy (kawa, soki, owoce)