Produkcja sesji zdjęciowych

Produkcja sesji zdjęciowych
28.10.2017
1 000 PLN
Paweł Walicki

Producent sesji. Z wykształcenia specjalista ds. PR (WDiNP UW). Ponad 14 letnie doświadczenie w branży. Zaczynał od asystowania przy produkcjach sesji w polskiej edycji magazynu „Playboy". Doświadczenie zdobywał w Nowym Jorku, w agencjach zajmujących się produkcją sesji (North Six, Management Artists). Od ponad 5 lat prezes największej agencji kreatywnej specjalizującej się w obsłudze marek modowych i klientów lifestylowych w Polsce – Warsaw Creatives. Produkował sesje dla największych polskich magazynów („Viva!", „Gala", „Twój Styl", „InStyle", „Elle", „Glamour") i marek modowych (Reserved, Apart, Mohito). Pracował z międzynarodowymi fotografami (Miles Aldridge, Tom Munro, Craig McDean, Steven Klein), gwiazdami (Beyonce, Lewis Hamilton, Victoria Beckham, Kate Hudson, Megan Fox) i produkował sesje dla międzynarodowych klientów (Louis Vuitton, Dior, Givenchy, M.A.C, „Vogue Italy", „Numero Paris").

Opis szkolenia

Te szkolenie to pigułka wiedzy na temat pracy producenta sesji zdjęciowych poparta ponad 14-letnim doświadczeniem Pawła Walickiego, prezesa agencji Warsaw Creatives. Podczas eksperckiego szkolenia dowiesz się, jak zorganizować sesję zdjęciową, która opowie historię Twojej marki i zachęci do kupna Twojego produktu.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • producenci sesji zdjęciowych
  • brand menedżerowie
  • właściciele marek mody
Plan szkolenia
  • Produkcja step by step: od briefu po finalne zdjęcie
  • Podwykonawcy i dlaczego są tak ważni w produkcji
  • Art buying i casting jako część pracy producenta 
  • Budżet, negocjacje i żąglowanie kosztami 
  • Praca producenta na planie
  • Różnica między produkcjami dla polskich i zagranicznych klientów
  • Sesje z gwiazdami
  • Produkowanie sesji w najdalszych zakątkach świata
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera

• 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
• szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
• dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku

• certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)

• limitowane gadżety Fashion PR Talks

• serwis kawowy (kawa, soki, owoce)

UWAGA: data i prowadzący warsztatu może ulec zmianie

Fotografia tytułowa: Warsaw Creatives