Sponsoring i organizacja wydarzeń

Sponsoring i organizacja wydarzeń
17.11.2017
1 000 PLN
Ania Terej

Ania Terej to warszawska producentka i jedna z niewielu polskich specjalistek od zarządzania markami z branży mody. Pracowała dla Comme des Garçons czy Maison Martin Margiela.

Opis szkolenia

Dobrze zaplanowane i zorganizowane wydarzenie to skuteczne narzędzie promocji marki mody i kontaktu z jej klientami. Podczas warsztatu z warszawską producentką Anią Terej nauczysz się produkować spotkania prasowe, prezentacje i pokazy mody – od pozyskania partnerów do projektu przez wszystkie elementy organizacyjne wydarzenia.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • PR-owcy
  • brand menedżerowie
  • właściciele marek mody
Plan szkolenia
  • Tworzenie planu pozyskania partnerów
  • Przygotowanie prezentacji projektu oraz oferty na sfinansowanie wydarzenia
  • Tworzenie spójnej koncepcji współpracy z korzyścią dla obu stron
  • Elementy produkcji wydarzenia
  • Analiza rozwiązań produkcyjnych stosowanym przy eventach o małym, średnim i dużym budżecie
  • Tworzenie prezentacji marki, oferty sponsoringu, budżetu wydarzenia i planu produkcji
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera

• 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
• szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
• dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku

• certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)

• limitowane gadżety Fashion PR Talks

• serwis kawowy (kawa, soki, owoce)