Strategia marki luksusowej

Strategia marki luksusowej
02.09.2017
1 000 PLN
Marianna Szeib

Dorasta i kształci się w Polsce, gdy w wieku 21 lat los decyduje wystawić ją na próbę. Po dostaniu się na trzyletni program do francuskiej szkoły biznesu ESCP Europe, Marianna spędzi następne trzy lata w Londynie, Madrycie i Paryżu, co pozwoli jej odkryć i rozwinąć swoją pasję do twórczej pracy nad nowymi produktami. Po ukończeniu studiów to L’Oréal powierza jej pierwszą pracę w marketingu strategicznym, dając kredyt zaufania w tworzeniu nowych perfum wraz z ich kampaniami reklamowymi. Dwa lata później, Marianna mówi tak firmie Christian Dior, w której będzie pracować nad strategią marki Dior Homme i La Collection Privée, czyli autorskiej kolekcji perfum Françoisa Demachy (wyłącznego kompozytora zapachów Diora). Jednak to nie produkty a ludzie jakich poznaje zainspirują ją do projektu, któremu dogłębnie się poświęci. Face to Face Paris to pomysł na rozwinięcie polskiej mody za granicą i danie szansy polskim markom na skonfrontowanie się z francuskim klientem – twarzą w twarz.   

Opis szkolenia

Te szkolenie to połączenie doświadczenia w pracy z takimi markami jak Dior i Louis Vuitton z najświeższą wiedzą na temat marketingu marek luksusowych. Jak zarządzać marką luksusową? Jak dystrybuować i komunikować produkt luksusowy oraz budować doświadczenie zakupowe? Tego dowiesz się ze szkolenia z Marianną Szeib.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • brand menedżerowie
  • specjaliści od marketingu
  • właściciele marek mody
  • absolwenci kierunków biznesowych szukających wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu dóbr luksusowych
Plan szkolenia
  • Zarządzanie marką luksusową: strategie wprowadzania nowych produktów, komukacji i pozyskiwania nowych klientów 
  • Luxury Retailtainment – na czym polega i jak się nim posługiwać w punkcie sprzedaży by zdobyć przewagę rynkową?
  • Direct to consumer – nowe zasady gry w dystrybucji produktów luksusowych na rynku zdominowanym przez sprzedaż online 
  • Jak zamienić moment sprzedaży w doświadczenie, a z klienta uczynić ambasadora?
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera
  • 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
  • szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
  • dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku
  • certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)
  • limitowane gadżety Fashion PR Talks
  • serwis kawowy (kawa, soki, owoce)