Strategia produktu na sezon FW 2018

Strategia produktu na sezon FW 2018
13.10.2017
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska

Z wykształcenia projektant wzornictwa, z powołania trendwatcher. Doktorantka gdańskiej ASP. Założycielka TRENDSPOT – pierwszego w Polsce studio obserwacji i wdrażania trendów w sektorach mody i lifestyle’u. Naukowo i zawodowo zajmuje się implementacją tendencji. Jako Head of Trends w kolektywie strategicznym POP UP GRUPA współtworzy strategie takich marek jak Gosia Baczyńska, Lous, Echo czy TOVA. Ekspert holenderskiego think tanku MARE Research. Redaktor portalu Trend Tablet założonego z inicjatywy Lidewij Edelkoort. Autorka wykładów, warsztatów oraz tekstów i eksperckich komentarzy publikowanych w magazynach i portalach „Polityka”, „Gazeta Wyborcza”, „Sezon”, „Fashion Magazine”, FashionPost.pl, FashionPRTalks.pl.

Opis szkolenia

Projektowanie kolekcji to wieloetapowy proces, a jej sukces sprzedażowy zależy od dobrego pomysłu, kreatywości i biznesowego podejścia. Produkt, tak samo jak marka, potrzebuje strategii i osadzenia w szerszym kontekście. Dlatego na pół roku przed sezonem, organizujemy szkolenie, dzięki któremu dowiesz się jak przygotować produkt, który spełnieni oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Na podstawie analizy wyników sprzedażowych, aktualnych tren dów i celów biznesowych stworzycie plan kolekcji w podziale na linie basic i must-have, ustalicie progi cenowe oraz wytypujecie tendencje w oparciu o profil swojego klienta.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • Projektanci mody
  • Product menedżerowie
  • Brand menedżerowie
  • Właściciele marek mody
Plan szkolenia
  • Analiza klienta i konkurencji
  • Analiza wyników sprzedażowych
  • Analiza udziału procentowego grup towarowych i struktury kolekcji (basic, must-have)
  • Analiza progów cenowych w celu maksymalizacji marży
  • Analiza specyfiki sezonu – kalendarz, wyjątkowe okazje, piki sprzedażowe
  • Przełożenie trendów globalnych na rynek lokalny
  • Wybór trendów na sezon
  • Podział kolekcji na 4 wejścia w sezonie
  • Ustalenie tematów, określenie kolorystyki i wytypowanie kluczowych sylwetek i jakości
  • Określenie planu asortymentowego, w tym ustalenie udziału procentowego kategorii basic i must-have
  • Wskazówki dotyczące kluczowych modeli
Miejsce

Fashion PR Talks

ul. Mikołaja Kopernika 34/405

Warszawa

Cena szkolenia zawiera

• 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
• szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
• dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku

• certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)

• limitowane gadżety Fashion PR Talks

• serwis kawowy (kawa, soki, owoce)