Strategie sprzedaży i obsługi klienta

Strategie sprzedaży i obsługi klienta
21.10.2017
1 000 PLN
Elżbieta Stanisławska

Szkoleniowiec w firmie Swarovski. Trener-praktyk. Od blisko 15 lat związana ze sprzedażą detaliczną dóbr luksusowych i produktów premium. Z sukcesem prowadzi szkolenia stacjonarne oraz efektywne treningi czy sesje coachingowe bezpośrednio w sklepach. Ma za sobą wiele godzin szkoleń z zakresu technik sprzedaży oraz warsztatów doskonalenia umiejętności miękkich dla osób nadzorujących pracę sprzedawców.

Opis szkolenia

Oprócz unikatowości produktów jest jeszcze jeden element, który w dłuższej perspektywie przekłada się na sukces marki: wyjątkowa obsługa klienta. Dlatego ten kurs dedykujemy poznaniu technik sprzedaży oraz obsługi, które przyczyniają się do budowania długotrwałych relacji z konsumentami. Pogłębieniu umiejętności z zakresu inspirowania i odkrywania potrzeb konsumentów. Dowiedzeniu się jak wyróżnić się poprzez obsługę i skutecznie budować lojalność, by nabywcy kupowali częściej i wydawali więcej.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • brand menedżerowie
  • kierownicy sklepów
  • sprzedawcy
  • właściciele marek modowych
Plan szkolenia
  • Oczekiwania i zachowania konsumentów – odkrycie ich potrzeb, zainteresowań i upodobań
  • Efektywna prezentacja marki i produktu
  • Proces sprzedaży oparty na interakcji i emocjach
  • Budowanie i zarządzanie bazą klientów, lojalność konsumentów jako klucz do długofalowego sukcesu
  • Obsługa posprzedażowa – reklamacje jako szansa na zdobycie stałych klientów
Miejsce

Fashion PR Talks

ul. Mikołaja Kopernika 34/405

Warszawa

Cena szkolenia zawiera

• 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
• szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
• dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku

• certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)

• limitowane gadżety Fashion PR Talks

• serwis kawowy (kawa, soki, owoce)