SUMMER BRAND CAMP: Jak stworzyć markę fashion?

SUMMER BRAND CAMP: Jak stworzyć markę fashion?
26.07.2017
2 790 PLN
Olka Kaźmierczak

Założycielka pierwszej w Polsce szkoły biznesu mody Fashion PR Talks i kolektywu strategicznego POP UP GRUPA z misją wspierania polskiej branży mody w rozwoju. Mówczyni i szkoleniowiec. Jako pierwsza na tak szeroką skalę poruszyła temat strategicznej komunikacji w branży mody. Inicjatorka autorskich wykładów i szkoleń na uniwersytetach w całym kraju. Autorka eksperckich komentarzy i tekstów publikowanych m.in. w takich tytułach jak Gazeta.pl, „Puls Biznesu”, Elle.pl, Nowymarketing.pl, „Wysokie Obcasy Extra”. Polskie „Elle” nazwało ją jedną z reprezentantek „generacji talentów”.

Opis szkolenia

Jeśli planujesz wystartować z marką fashion, SUMMER BRAND CAMP da Ci wszystko, co jest potrzebne do jej launchu. Kombinacja trzech bloków: planowania biznesu, budowania marki, promocji brandu i kolekcji oraz konsultacje 1 na 1 sprawią, że krytycznie podejdziesz do swoich pomysłów i wybierzesz te najlepsze. Finalnie, mentorzy SUMMER BRAND CAMPU wesprą Cię w stworzeniu realnej biznesowej propozycji.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • osób planujących założenie marki modowej
  • właścicieli marek modowych, którzy szukają wsparcia w ustrukturyzowaniu biznesu
Plan szkolenia

DZIEŃ 1 – POWITANIE

  • powitalne prossecco w Akademii Fashion PR Talks
  • spotkanie 1:1 z Mentorami, określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • networking

Spotkanie powitalne jest zaplanowane na godziny popołudniowe / wczesnowieczorne.

DZIEŃ 2 – PLANOWANIE BIZNESU

Mentor: Paulina Ciecierska

  • o roli i znaczeniu biznesplanu jako kluczowego elementu opłacalnego start-upu

  • planowanie budżetu oraz potencjalnej sprzedaży

  • monitoring biznesplanu

  • kalendarz mody

  • planowanie ilości kolekcji oraz prognozowanie i harmonogramowanie produkcji

  • monitoring sprzedaży oraz zasobów magazynu

  • sprzedaż rok do roku, czyli planowania kolejnego roku produkcji

DZIEŃ 3 – BUDOWANIE MARKI

Mentor: Olka Kaźmierczak

  • pozyskiwanie informacji o marce i konkurencji
  • osadzenie marki w trendach
  • budowanie fundamentów marki
  • definiowanie esencji marki
  • budowanie strategii komunikacji marki

DZIEŃ 4 – PROMOWANIE MARKI I KOLEKCJI

Mentor: Justyna Kościuk

  • Skuteczny PR – wprowadzenie
  • Skuteczny vs. efektywny
  • Planowanie strategii PR
  • Tworzenie harmonogramu strategii PR
  • Mierzenie efektów
  • Narzędzia PR
  • Komunikacja marek branży mody – specyfika
  • Kampania komunikacyjna od A do Z
  • Case study

Czwartego dnia SUMMER BRAND CAMPU zaplanowano wspólną kolację pożegnalną wraz z uroczystym wręczeniem certyfikatów ukończenia szkolenia.

Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera
  • 4 dni eksperckich spotkań z mentorami biznesu mody (26-29 lipca)
  • 1 dnia – 2-3 godzinne spotkanie powitalne z konsultacjami 1 na 1
  • 2,3,4 dzień – codziennie 6 godzin eksperckiego szkolenia w godzinach 10:00-16:00
  • 4 dzień – uroczysta kolacja dla uczestników szkolenia
  • szkolenie w małej, maksymalnie 10-osobowej grupie
  • dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku
  • certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)
  • limitowany plecak Fashion PR Talks
  • limitowany kalendarz Fashion PR Talks
  • serwis kawowy (kawa, soki, owoce)