Trendy SS 2018 – analiza i implementacja

Trendy SS 2018 – analiza i implementacja
23.06.2017
1 500 PLN
Agnieszka Polkowska

Z wykształcenia projektant wzornictwa, z powołania trendwatcher. Doktorantka gdańskiej ASP. Założycielka TRENDSPOT – pierwszego w Polsce studio obserwacji i wdrażania trendów w sektorach mody i lifestyle’u. Naukowo i zawodowo zajmuje się implementacją tendencji. Jako Head of Trends w kolektywie strategicznym POP UP GRUPA współtworzy strategie takich marek jak Gosia Baczyńska, Lous, Echo czy TOVA. Ekspert holenderskiego think tanku MARE Research. Redaktor portalu Trend Tablet założonego z inicjatywy Lidewij Edelkoort. Autorka wykładów, warsztatów oraz tekstów i eksperckich komentarzy publikowanych w magazynach i portalach „Polityka”, „Gazeta Wyborcza”, „Sezon”, „Fashion Magazine”, FashionPost.pl, FashionPRTalks.pl.

Opis szkolenia

Trendy to potężne narzędzie w rękach specjalistów branży mody, a my stawiamy sobie za cel przekazanie polskiemu przedsiębiorcy najlepszej możliwej wiedzy o tendencjach w nadchodzącym sezonie. Organizowane na początku każdego kolejnego sezonu spotkania mają otwierać marki na przyszłe potrzeby konsumentów w tej szybko zmieniającej się branży.

Kto najbardziej skorzysta na tym szkoleniu?
  • projektanci mody
  • product menedżerowie
  • właściciele marek mody
  • specjaliści ds. PR
Plan szkolenia
  • Analiza trendów, które przełożą się na polski rynek w sezonie SS2018
  • Analiza najważniejszych pokazów
  • Analiza marek, które warto obserwować
  • Analiza kluczowych sylwetek, modeli must-have i kolorów
  • Wskazówki do implementacji wiodących trendów w kolekcji i komunikacji marki
Miejsce

FASHION PR TALKS
ul. Kopernika 34/405
00-336 Warszawa

Cena szkolenia zawiera
  • 6 godzin eksperckiego szkolenia w małej grupie w godzinach 10:00-16:00
  • dostęp do zamkniętej grupy kursantów akademii na Facebooku
  • certyfikat ukończenia szkolenia (wersja drukowana i elektroniczna)
  • limitowane gadżety Fashion PR Talks
  • serwis kawowy (kawa, soki, owoce)